dissabte, 26 de juliol del 2014

Reparació i millora del forn elèctric

Fa un any aproximadament que vaig fer-me un forn elèctric pels tractaments tèrmics dels ganivets, aqui en podeu veure el procés i tutorial que vaig fer. Després de quasi un any funcionant sense problemes, fa uns dies em vaig trobar que les resistències del forn van sortir del seu lloc, i una es va trencar, pel que m'ha tocat desmuntar el forn i aprofitant que havia de canviar les resistències he aprofitat per fer-hi una millora que crec important vist el problema que he tingut i evitar d'aquesta forma que torni a passar.

He posat tres tubs ceràmics de 10mm de diàmetre a cada lateral del forn estampint les resistències al seu lloc i impedint que es moguin. Els tubs entren aproximadament 5mm tant als totxos del terra com del sostre del forn, pel que queden ben fixats.

Tot seguit podeu veure unes imatges de com ho he fet:




0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada